Marta Ewa Romaneczko

Ciężko się dostać do Lian przy St. Olavs./ Autobus wyrzuca na sam kraniec Trondheim, / za pas planetoid, za Ultima Thule.

SIKSA

Słuchaj Siksa nie podoba ci się POLSKA DLA POLAKÓW TO WYPIERDALAJ STAD W PODSKOKAch nikt cie tutaj nie trzyma na sile!! UWAŻAJ NA SIEbie bo trafisz na jedynego sprawiedliwego który zrobi ci masaż twarzy tak że się nie poznasz w lustrze!! MOŻE TEŻ PRZERZEDZIŁBY CI ZĄBKI??? Prosisz się o to usilnie i natarczywie! Ja jestem pierwsza do masarzu szmat nad szmatami CO TY NA TO ZDZIRO?!

flarf

W ramach warsztatów powstało kilkanaście wierszy napisanych za pomocą wyszukiwarki Google (która w tym czasie obchodziła 20 urodziny). Wybrani autorzy i autorki flarfów, które powstały w ramach warsztatów zgodzili/ły się je udostępnić dla publiczności. Oto one:

Justyna Kulikowska

Forma

Żeby w pełni opisać obraz, połącz: światełko w tunelu z rozżarzoną końcówką jointa, Gwiazdę Zaranną z Gwiazdą Cudzych Ran – synapsę z impulsem i neuronem. Żeby w pełni opisać obraz, połącz: miliony ludzi niosących głód we wzdętych podbrzuszach i tysiące noszących roleksy. Drżenie mięśni przełyku z drżeniem ciał i wybuchem bomb – rozkwit kwiatów z rozkwitem pąków naboi. Żeby w pełni opisać obraz, połącz: zimną podstawę kibla, puszkę coca-coli wypitą na kacu z czystością formy. Żeby w pełni opisać obraz: odrzuć czystość formy i wypłacz, wypłacz: wszystko chuj, poniesie nas światło*.

Katja Gorečan

jeśli chodzi o poezję, hana najchętniej siedziałaby cicho, / ale nie potrafię / swoje wiersze zaczęła chować i zakopywać w ziemi, / żeby ewentualnie ktoś je kiedyś odkrył.  

Jaś Kapela

Jaś Kapela dojrzał, bo i sytuacja na świecie dojrzała. Zamiast śmieszkować, jak przystało na Dobrego Trolla, angażuje się po stronie planety Ziemia przeciwko reptilianom i jednemu procentowi najbogatszych.

Dominika Dymińska

Znam już na pamięć numer mojej karty kredytowej. / Udawanie bogatej nawet dobrze mi się udaje. / Z uczuć natomiast czuję głównie wkurw i zażenowanie. / Oto siły napędowe mojej pracy twórczej: / wkurw i zażenowanie. / Doświadczenie miałkości i histerii. / Nie wszystko jest przeze mnie lubione, / mało co jest komentowane. / A przez ciebie, mój drogi? / Co u ciebie w ogóle, co mi dzisiaj powiesz? / Czy znasz na pamięć numer swojej karty kredytowej? / Co poza tym numerem jeszcze wiesz o sobie?

Ilona Witkowska

kiedy przyjeżdżają goście, oblekam im psią poduszkę. nie mówiłam nikomu, myślałam sobie: po co? po co ktoś ma wiedzieć, że dwa psy spały, jadły, krwawiły, chorowały i zdechły w tej samej pościeli, co ty teraz śpisz? // ale od dzisiaj chcę, żebyście wszyscy wiedzieli.

Piotr Marecki

W sieci sztuki operacje finansowe są skrzętnie skrywane. Sztuka sprzedaje się tym lepiej, im bardziej ukrywa swój towarowy charakter. A mechanizmy tworzenia ważnego artysty z człowieka pozostają niewidzialne. Dlatego przejrzystość operacji finansowych Mareckiego może przyprawić o zawrót głowy kogoś, kto czuje się lepiej w towarzystwie ludzi wypłacających gotówkę z bankomatów. Marecki nie jest autorem Wierszy za sto dolarów, jest spekulantem korzystającym z nowych modeli biznesowych.

Projekt Petronela Sztela      Realizacja realis

Nasz serwis używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w naszej polityce prywatności.

Zgadzam się na użycie plików cookies.

EU Cookie Directive Module Information